Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům službám společenským tématům a hudebním stylům Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí Takto vymezené segmenty klastry popisuje pomocí demografických charakteristik přičemž si všímá čím se liší od obecné populace a tím je přesně definuje... Celý popis
Koupit za 69 Kč- Od nejoblíbenějších
- Od nejlevnějších
- Od nejdražších
Spotřebitelské typologie
Doprava:
zdarma
Skladem
69 Kč
Koupit za 69 Kč
Spotřebitelské typologie - Radim Bačuvčík - e-kniha
Doprava:
zdarma
Skladem
69 Kč
Koupit za 69 Kč
Spotřebitelské typologie. Nákupní chování na trzích zboží a služeb 2015 - Radim Bačuvčík e-kniha
Doprava:
zdarma
Skladem
69 Kč
Koupit za 69 Kč
Popis
Monografie nabízí obraz spotřebitelského chování české populace který je načrtnut pomocí závěrů kvantitativního výzkumu který zkoumal postoje obyvatel České republiky ve věku 12 – 80 let k hmotným produktům službám společenským tématům a hudebním stylům Jednotlivé kapitoly vymezují různé možnosti segmentace populace na základě nákupních preferencí Takto vymezené segmenty klastry popisuje pomocí demografických charakteristik přičemž si všímá čím se liší od obecné populace a tím je přesně definuje jakožto cílové skupiny Zároveň je popisuje z hlediska behaviorálního tedy ukazuje jak se spotřebitelé jednotlivých hmotných produktů a služeb zajímají o entity zbývající jinými slovy sleduje do jaké míry se prolínají či neprolínají cílové skupiny zájemců o jednotlivé produkty či společenská témata Přináší tak celou řadu informací jejichž význam může být jak vědecký tak i praktický neboť v nich lze hledat odpověď na mnohé marketingově motivované otázky týkající se fungování příslušných trhů
Parametry
Vydavatel | VERBUM Publishing |
Jazyk | české |
Autor | Radim Bačuvčík |
Žánr | naučná |
Výrobce | VeRBuM |